Беззаконня?
Зіштовхнулися із беззаконням? Вам є що сказати? Зверніться до нас. Ми спробуємо Вам допомогти.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Новини сайту » 2025 » Січень » 29 » «Гнила правоохоронна система України»
02:44
«Гнила правоохоронна система України»

            Щоб ніхто не казав, що я голослівно звинувачую «дуже порядні» правоохоронні органи та у мене нема підтверджень зазначеного у назві цієї публікації, то є сенс почати з мого безпосереднього «знайомства» з цією системою.  

У літку 1993 року мене було призначено на посаду дільничного інспектора міліції (скорочено ДІМ) в Ц-Міському районного відділу КМУ УМВС в Дніпропетровської області (у місті Кривий Ріг). Як я потрапив до міліції, закінчивши вищій освітній заклад спортивного напрямку, це окрема тема, скажу тільки одне, що у 1992 році, я з родиною втикали з Туркменії на мою Батьківщину. Саме через це, у 2022 році ми стали вдруге біженцями.

            У межи закріпленої за мною дільниці, як за ДІМ, входила площа Визволення та інші території центру Ц-Міського району м. Кривий Ріг. З перших днів займання мною посади ДІМ, мені дали зрозуміти про те, що за всіма зареєстрованими заявами та повідомленнями про злочин в ЖРЗПЗ (Журнал реєстрації заяв і повідомлень про злочини), які пов’язані з спричиненням тілесних ушкоджень, грабежами та розбоями вчинені відносно осіб, які знаходилися у стані алкогольного сп’яніння на вулицях та без свідків, потрібно виносити постанови про відмову у порушенні кримінальної справи, якщо таки злочини не можливо розкрити. У більшості випадків, таки злочини «списувалися», як «само травмування» людини у стані алкогольного сп’яніння, шляхом винесення зазначених вище постанов. У більшості таких випадків, інформація про вчинення таких злочинів надходила до чергових частин підрозділів міліції за телефоном 0-2 (тепер, це номер - 102) з приймальних покоїв медичних закладів, де після «зустрічі» з злодіями опинялися нібито «само-травмовані». Заради справедливості треба вказати, що до міліції із медичних закладів, також поступала інформація про доставлених до них осіб, які дійсно отримали «не кримінальні» тілесні ушкодження, але не змогли зрозуміло це пояснити лікарю (обставини отримання т/ушкоджень). Практично за всіма фактами вчинення злочинів зареєстрованих у ЖРЗПЗ, де були встановлені особи які їх вчинили, порушувалася кримінальні справи, що було початком досудового слідства.

З 2012 року початком досудового розслідування є реєстрації відповідних відомостей у Єдиному реєстрі досудових розслідування (скор. ЄРДР), без порушення кримінальної справи. Саме цю правову норму Кримінального процесуального кодексу використовують «правоохоронці» для тиску на людину чи на бізнес, але це окрема тема.

            Дуже важливо звернути увагу на те, що до 2012 року основним показником правоохоронної діяльності поліції був відсоток розкритих злочинів у порівнянні з загальною кількістю порушених кримінальних справ на протязі календарного року. Зрозуміло також, що на той час у працівників міліції не було можливості відмовляти у порушенні кримінальних справ по всім нерозкритим злочинам. Практично не приховувалися від слідства нерозкриті навмисні вбивства, особо тяжкі та інші резонансні злочини, та інші категорії злочинів, які неможливо було приховати від громадськості. З метою зловживань на користь злодіїв (у тому числі для штучного покращення показників), кримінальні справи навмисно піддавалися тяганині або взагалі завідомо безпідставно або незаконно закривалися, що продовжилося і після 2012 року, але відносно кримінальних проваджень. На теперішний час, у так званих правоохоронців, основною підставою для реєстрації відомостей про злочин (кр. правопорушення) у ЄРДР, проведення досудових розслідувань та направлення обвинуваченого акту до суду є не Закон, права людини, інтереси держави та тощо, а звичайна «КОРИСНА ДОЦІЛЬНІСТЬ» (у тому числі це і матеріальні витрати на розкриття злочину та проведення слідчих дій).

Продовжуючи тему «доцільності» розслідування міліцією вчинених злочинів у термін часу з 1992 по 2012 рока, треба зазначити про те, що нормою було приховування від слідства та правосуддя нерозкритих злочинів. Які тільки обставини не вигадувалися співробітники міліції при складанні постанови про відмову у порушенні кримінальної справи, щоб не порушувати кримінальні справи за фактами нерозкритих крадіжок та навмисних спричинень тілесних ушкоджень?! Для прикладу, було таки постанови у яких зазначалося про те, що корови «втікали в невідомому напрямку через грозу», якої насправді не було?! 

З прийняттям нового КПК України у 2012 році, керівники МВС почали змінювати показники «правоохоронної» діяльності міліції (з 2015 року поліції). Якщо раніше «позитивною статистикою» був відсоток розкриття злочинів у порівнянні з кількістю порушених кримінальних справ, то на теперішний час у поліцейських та мабуть у інших «правоохоронців» йде «непримирима боротьба» за зменшення рівня злочинності у порівнянні з минулим роком. Досягається така «статистика» у більшості випадків штучно-шахрайським шляхом (цей «шлях» також відноситься до злочинного принципу «доцільності» розслідування). Як мною вже було зазначено вище, таке досягається завдяки незаконної відмові «правоохоронцями» в реєстрації у ЄРДР відповідних заяв та повідомлень (це відверте порушення частини четвертої статті 214 КПК України), а також завдяки необґрунтованому або незаконному винесенню постанов про закриття кримінальних проваджень. У цьому напрямку керівники так званих правоохоронних органів (всіх їх ланок), є лідерами організованих злочинних угруповань (керованих ними підрозділів), щодо приховування кримінальних правопорушень від правосуддя. На теперішний час, завдяки у першу чергу «нардепам» фракції ВО «Батьківщина» у ВРУ, з Кримінального кодексу (КК) фактично вилучені ознаки злочину, до яких входило зловживання у вигляді приховування злочинів від правосуддя (через встановлення у 2014 році обов’язкової прямої матеріальної шкоди від злочину)?! Для звичайних громадян така кримінальна відповідальність існує та передбачена ч. 1 ст. 396 КК України?!

З метою «допомозі» «правоохоронцям» безкарно приховувати вчиненні кримінальні правопорушення від реєстрації у ЄРДР «недоцільні» для розслідування ними, Генеральний прокурор І. Венедіктова підписала Наказ від 30.06.2020 № 296, яким було затверджено Положення «про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення» (це остання Положення, до нього діяли подібні). Цим положенням, Генпрокурорша перевищуючі владу, вигадала вимоги до заяви (повідомлення) про вчинення кримінального правопорушення, які діючим законодавствам не передбачені, і суперечать ч. 1 та ч. 4 ст. 214 КПК України, а також ч. 2 ст. 19 Конституції!!! Тобто, «посадова особа № 1», щодо нагляду за додержанням законів під час проведення досудового розслідування, сама перевищила посадові повноваження, та з корупційних мотивів надала можливість так званим правоохоронцям відмовляти громадянам та юридичним особам у передбаченої законом реєстрації їх заяв та повідомлень про вчинення кримінального правопорушення.

Можна вказати у заяві про вчинення кримінального правопорушення (процесуальний документ повинен розглядатися у межах КПК) незаперечні факти, які свідчать про вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочинів, але якийсь чм…шник, так званий правоохоронець, наддасть Вам відповідь, з якої вбачається, що ваша заява, фактично є неправдивим повідомленням про вчинення кримінального правопорушення?! Крім того, ці корупціонери навмисно називають заяву про кримінальне правопорушення (вчинення кримінального правопорушення) «ЗВЕРНЕННЯМ», тобто фальсифікують навіть назву процесуального документу, щоб він не підпадав під дію частин 1 та 4 статті 214 КПК України! Копії відповідей додаються.

Перша відповідь з ДБР м. Києва, це на мою заяву про вчинення керівником МВС сотні тяжких злочинів передбачених ч. 1 ст. 263 КК України (незаконна передача вогнепальної зброї, стороннім до МВС особам) та про надання ним хабарів «зброєю» Президенту, прем’єр-міністрам, генпрокурорам та іншим особам, які на той час займали зазначені посади, тобто, були «службовими особами, які займали особливо відповідальне становище», що є особливо тяжким злочином передбаченим ч. 4 ст. 368 КК України! Друга відповідь на мою заяву про вчинення працівниками поліції двох злочинів «службова підробка» та «умисне невиконання службовою особою судового рішення, що набрало законної сили». Подібні відповіді є від НАБУ та з ГПУ (підписана особисто Луценком у час займання ним посади генпрокурора)! Тобто, приховування відомостей про вчинення злочини від передбаченої законом реєстрації, ЦЕ Є НОРМОЮ ДЛЯ КОРУПЦІОНЕРІВ З ДБР, НАБУ та ГПУ (про поліцію окрема нижче за текстом)! Правоохоронні органи України і є основним фундаментом корупції і я впевнений у цьому на 100 відсотків. Корупціонери, які приховують злочини набагато небезпечніше для Держави та Суспільства, чим ти хто розкрадає державні кошти навіть у мільйонних сумах. Саме «правоохоронці» забезпечують безкарність державних розкрадань, саме через них не діє принци невідворотності покарання, що провокує чиновників до вчинення таких злочинів.         

Інший захід «послати» потерпілих від злочину та заявників за «рашинським кораблем», які заявили про вчинення злочину, вигадали у МВС Україні. Для цього Наказом міністра внутрішніх справ від 08.02.2019 № 100 було затверджено Порядок ведення «Єдиного обліку» (ЄО) заяв (повідомлень) про вчинення кримінального правопорушення та інші події» у підрозділах Національної поліції. Цей облік є «шедевром шахрайства від МВС» відносно заявників, потерпілих та взагалі відносно всього нашого Суспільства. Достатньо зрозуміти те, що законодавець надав 24 години правоохоронним підрозділам, які проводять досудові розслідування, на проведення реєстрації у ЄРДР відомостей зазначених у заявах (повідомленнях) про вчинення кримінального правопорушення. Поліцейський-відомчий ЄО, фактично став «попередньою реєстрацією», перед реєстрацією у ЄРДР. Виникає питання, чи можна за 24 години, прийняти заяву (повідомлення) про вчинення кримінального правопорушення (зареєструвавши її у ЄО), визначити керівником ту посадову особу, яка буде розглядати такий процесуальний документ за межами КПК та «встановлювати підстави», щодо реєстрації або не реєстрації його у ЄРДР?! По-перше, КПК не передбачена попередня будь яку іншу реєстрацію таких документів, крім реєстрації у ЄРДР. По-друге, законодавець не надав час на таку «дослідчу перевірку» відомостей зазначених у таких заявах чи повідомленнях. По-трете, за КПК не тільки не передбачена відмова у реєстрації заяв (повідомлень) про вчинення кримінального правопорушення у ЄРДР, а вона навіть заборонена частиною 4 статті 214 цього Кодексу. Тобто всі такі заяви та повідомлення про кримінальні правопорушення повинні реєструватися у ЄРДР без будь якого «попереднього розгляду». По-четверте, ні одним законодавчим актом України, не передбачені заяви (повідомлення) «про інші події», про що незаконно було передбачено міністром у ЄО?!

Саме, завдяки ЄО, створеного через корупційну складову, «не-до-поліцейські» приховують десятки чи сотні тисяч кримінальних правопорушень від передбаченого законом обліку, а через це і від досудових розслідувань та правосуддя!

На протязі останніх 12 років, прокурори та інші так звані «правоохоронці», роблять із звичайних громадян-потерпілих реальних «терпіл», які звертаючись до правоохоронних органів, намагаються відновлення свої конституційних прав. Теж саме стосується державних інтересів. Нардепи на протязі 12 років могли внести відповідні зміни до КПК та зупинити свавілля «правоохоронців», але саме вони вносять до КК та КПК відверто безпідставні та необґрунтовані зміни, що є політичною корупцією, про що у наступних публікаціях  

Якщо чесно, мені набридло дивитися на відверте правове свавілля відносно потерпілих з боку корупціонерів, які шляхом відмови у реєстрації у ЄРДР, штучно знижують статистичні данні про рівень злочинності та обирають «доцільність» замість Закону! Через зазначене вище мною було подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду з вимогами про визнання протиправними діями ОГПУ та МВС, щодо встановлення ними обмежень для реєстрації у ЄРДР заяв (повідомлень) про вчинення кримінального правопорушення. Частина фотокопії позову додається.  

Але є проблема для початку судового розгляду мого позову. Цією проблемою є необхідність сплати судового збору у сумі 2422,40 грн. (за зазначеними мною позивними вимогами. Через мою втечу з окупованої території (2022 рік) в мене у три рази зросли витрати на житло та виникли інші витрати, які більше моєї пенсії. Через що прошу всіх, кого цікавіть ця тема, підтримати цій позов (копія додається), шляхом грошової допомоги на мою банківську картку MasterCard Instant UAH 5355 1762 0197 8457  для сплати судового збору (підтвердження сплати буде оприлюдненню на сайті). Хто побажає, можу вислати копію позову у повному обсягу та номер судової справи. Телеграм  https://t.me/m_oleg_martynenko , E-mal  impeachment@ukr.net , ФБ - https://www.facebook.com/majorOMartyn/

Звертаю увагу, що цей позов загальносуспільний, тобто не є моїми особливими інтересами!

У кого, хто мене не знає, може винукнити питання, чому мент йде проти «своїх»?! Краща відповідь на це, є дві публікації за посиланнями - https://vgoru.org/archive/raskryv-neskolko-prestuplenii-celskii-ucastkovyi-inspektor-okazalsya-pod-perekrestnym-ognem-oblastnoi-prokuratury-kaxovskogo-gorraisuda-i-kolleg-milicionerov-iz-otdela-vnutrennei-bezopasnosti-mvd-ukrainy-2005-12-22 та https://vgoru.org/archive/xto-pokroviteli-banditiv-2006-01-26

 

Голова ГО

О. Мартиненко

Категорія: Україна та світ | Переглядів: 365 | Додав: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар
«  Січень 2025  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Чи довіряєте Ви владі?
Всього відповідей: 113