Беззаконня?
Зіштовхнулися із беззаконням? Вам є що сказати? Зверніться до нас. Ми спробуємо Вам допомогти.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Новини сайту » 2024 » Грудень » 4 » «НЕ НАРОДНІ ДЕПУТАТИ, І ГАРАНТ НЕ ГАРАНТ»
22:01
«НЕ НАРОДНІ ДЕПУТАТИ, І ГАРАНТ НЕ ГАРАНТ»

Про те, що  так звані нардепи приймають відверто анти суспільні закони можна казати скільки завгодно. Але мова в цієї публікації піде не про те що кажуть, а саме про такі факти з доказами.

Щоб зрозуміти про що мова, почну з того, що 18 липня 2024 року Президент України підписав Закон № 3886-ІХ, підтримавши політичну корупцію нардепів та визнав, що у даному випадку он є не гарантом конституційних прав громадян України, а співучасником такої корупції. А далі все по порядку.

Зазначеним вище Законом, були внесені зміни до статті 51 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі «ст.» та «КУпАП»). Ця стаття КУпАП передбачає відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення у вигляді «дрібного викрадання чужого майна». Про ці зміни вже було багато публікацій, але мною це робиться з метою показати мій погляд на це, як колишнього мента.

Суть цих змін у тому, що зміни до ст. 51 КУпАП, потягнули за собою також зміни до частини 1 ст. 185 Кримінального кодексу України (далі «ч.» та «КК України») та до інших перших частин деяких статей КК України. Але нема сенсу описувати всі зміни, які відбулися через це у КК України, тому що все інше відбулося аналогічно, щодо змін у ч. 1 ст. 185 цього Кодексу, тому у якості прикладу, мною буде використовуватися саме ця частина вищезазначеної статті КК.

По-перше, для тих хто не знає, діючий КУпАП але зі значною кількістю змін та назви, був прийнятий ще 07.12.1984р. ВР УРСР – Кодекс Української РСР про адміністративні правопорушення.

По-друге, на теперішний час на веб-сайті ВР України, можна знайти вигляд ст. 51 КУпАП у редакції не раніше 01.10.1996 року, але мені й цього достатньо.

Спочатку ст. 51 КУпАП мала назву – «Дрібне розкрадання державного або колективного майна». Тобто дія цієї статті не розповсюджувалася на «таємне викрадання індивідуального майна громадян (крадіжка)», відповідальність за що була передбачена ч. 1 ст. 140 КК України, який втратив чинність у 2001 року, через прийняття іншої редакції цього Кодексу, незалежно від мінімальної суми заподіяної шкоди через викрадання майна громадян.

02 червня 2005 року Законом № 2635-ІV, була змінена назва ст. 51 КУпАП з «Дрібне розкрадання державного або колективного майна» на «Дрібне викрадення чужого майна». Таким, чином, команда помаранчевих політичних шахраїв, дозволила красти майно у громадян без кримінальної відповідальності, якщо шкода через таку крадіжку не перевішувала трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Достатньо зрозуміти сенс, що крадіжкою є, «таємне викрадання чужого майна». У той же час, за КУпАП не проводяться не тільки досудове розслідування, а навіть й оперативно-розшукові дії?!

Скріншот ст. 51 КУпАП до її змін додається (додаток № 1)

Виникає питання, яким чином встановлювати особу «дрібного крадія» з метою складення адміністративного протоколу за вчинення «дрібної крадіжки»?! Відповідь – ніяким! Тобто, з прийняттям нового КПК у 2012 році та введенням попередньої реєстрації заяв та повідомлень про вчинення кримінального правопорушення у МВС у вигляді так званого Єдиного обліку (далі - «ЄО»), такі «дрібні крадіжки» не реєструються у Єдиному реєстрі досудових розслідувань (далі - «ЄРДР»). У випадку передбаченої МВС реєстрації такої «дрібної крадіжки» у громадян, з 2005 по 2012 рік, опер або дільничний (інші дізнавачі) виносили постанову про відмову у порушенні кримінальної справи. Як мною вже було зазначено, починаючі з 2012 року, відомості про такі «крадіжки» навіть не вносяться до ЄРДР і ніхто не розшукує осіб, які їх вчинили, якщо таку особу не «спіймали за руку».

Виникає питання, навіщо було дозволяти безкарно таємно красти майно у громадян, якщо навіть у часи існування СРСР, таких «дозволів» не було? На наш погляд, це пояснюється дуже просто, влада коаліції Ющенка, Тимошенки, Мороза підтримала «супер політика» Юру Луценка на посаді керівника МВС. Таким шляхом, зміною діючого законодавства, тобто ст. 51 КУпАП та через це автоматичним зменшенням дії ч. 1 ст. 185 КК України щодо «дрібних крадіїв». Міліції була надана можливість фактично штучно зменшити рівень злочинності та підняти рівень розкриття злочинів, за рахунок списання у «сміттєвий кошик» всіх нерозкритих «дрібних крадіжок» майна громадян.

Називаючи помаранчеву команду, політичними шахраями, я ні у якому разі не намагаюся сказати про те, що опонент В. Ющенка на посаду Президента України був краще. Що можна казати про двічі засудженого та двічі не-до-засудженого, підлеглого кремлю, «проФФесора» та боягуза януковича, втечу якого «супер історик» сучасності пуйло, назвало «державним переворотом» в Україні! Але це не суттєво для цієї публікації.

Саме час повернутися до змін до ст. 51 КУпАП у 2024 році. Цим законом був у 10 разів «піднятий мінімум», до якого таємне викрадання майна, вважається «дрібною». Одним з ініціаторів прийняття цього закону, був так званий нардеп, а у минулому заступник військового прокурора М. Павлюк.                          

   Фото Павлюка.

            Достатньо зрозуміти, що наприклад у 2009 році, максимальна сума шкоди заподіяної вчиненням дрібної крадіжки не повинна була перевищувати 60,5 грн., що складало 10,5% від мінімальної пенсії, то з червня 2024 року, така шкода не повинна перевищувати 3028 грн., тобто це вже 128,2% від соціальної пенсії?! Для деяких громадян, така сума викраденого майна, є не тільки не дрібною, а навпаки є значною шкодою для потерпілої особи, що у свою чергу може кваліфікуватися як тяжкий злочин, який передбачено ч. 3 ст.185 КК України. Але потрібно зрозуміти, що пан Павлюк, який був ініціатором зазначених змін до ст. 51 КУпАП у 2024 році, такі гроші як 3028 грн., навіть не рахує. Навіть не буду припускати «нетрудові» доходи військових прокурорів, але зазначу, що Максим Павлюк у січні 2021 року задекларував 1 939 868 гривень в якості лотерейного виграшу?!

Скріншот виграшів Павлюка (додаток № 2)

https://zn.ua/ukr/POLITICS/odin-zi-sluh-narodu-zadeklaruvav-majzhe-2-mln-hriven-kazhe-shcho-vihrav-u-lotereju.html

Знаєте чим було мотивовані такі зміни до ст. 51 КУпАП? Тим, що через Закон від 03.03.2022 року № 2117-IX, яким були внесені зміни до ст. ст. 185, 186, 187, 189 та 191 КК України, всі кримінальні правопорушення вчиненні у «в умовах воєнного або надзвичайного стану», відразу стали бути передбаченими частинами четвертими цих статей?!

Скріншот Закону 2022 року змін до ст. 185, 186, … (додаток № 3)

Якщо повернутися та ст. 51 КУпАП та до ч. 1 ст.185 КК України, точніше до меж їх дій з 03.03.2022 року (дії Закону№ 2117-IX) до 18.07.2024 року (початок дії Закону № 3886-ІХ, про який пішла мова на початку цієї публікації), то за крадіжку майна на суму до 302,8 грн, ст. 51 КУпАП була передбачена адміністративна відповідальність у вигляді «накладення штрафу від десяти (170 грн.) до тридцяти (510 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк від п'яти до десяти діб». У випадку крадіжки чужого майна на суму, яка перебільшувала 302,8 грн., була передбачена кримінальна відповідальність вже не за частиною першою ст. 185, а за частиною четвертою цієї статті. Тобто, замість покарань не пов’язаних з позбавленням волі за частино 1, за частиною 4 це позбавлення волі від 5 до 8 років?!

Саме про це, як про основну підставу для змін до ст. 51 КУпАП, зазначив «нардеп» Павлюк М.В. у своїй пояснювальній записці до проєкту Закону, який було підписано «гарантом» 18.07.2024 року. Скрін частини цієї записки та посилання для її перегляду додається.

Скан витягу з пояснювальної записки додається (додатки № 4)

 https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/CardByRn?regNum=11068&conv=9 (шукати «Текст законопроекту та супровідні документи:» «Пояснювальна записка (12.03.2024)».

 З висновками Павлюка, щодо не співмірним покаранням за вчинення крадіжки в умовах воєнного стану, шкода від якої не перевищує 1000 грн.  можна погодитися, але …! З одного боку колишній прокурор захищає «дрібних крадіїв», від дуже суворих та «не співмірних» покарань, а з іншого боку прийнятим 18.07.2024 року Законом № 3886-ІХ дозволяє їм безкарно, щоденно та скільки завгодно, красти майно у громадян на суму яка не перевищує 3028 грн. у одному епізоді?!  

Тобто, мова вже не про суворість покарання, а про його відсутність взагалі, та про визначення заздалегідь не відшкодування заподіяної крадіжкою шкоди (невстановлення особи, не розшук її та непритягнення до кримінальної відповідальності).

Таким чином, за рахунок потерпілих, «гарант» та «нардепи» пом’якшили покарання дрібним крадіям, до повної його відсутності! Це у свою чергу є дозвіл від влади на порушення прав особи на володіння майном, а саме ст. 41 Конституції та ст. 1 Протоколу ЄКПЛ. Це було зроблено замість об’єктивного та саме «співмірного» урегулювання цього питання між правами потерпілих та відповідальністю осіб, які вчиняють такі правопорушення. 

У мене виникає підозра на те, що такі корупційні зміни до КУпАП, які автоматично змінили кримінальну відповідальність за ст. 185 КК України, були зроблені на користь керівників МВС, Центрального органу управління НП (обласних ГУ) та частково Генпрокурора.

   

Верхівка зацікавлених осіб з МВС та НП.

Через визнання таємного викрадання чужого майна на суму до 3028 грн., адміністративним правопорушення, всі такі правопорушення та навіть і на більшу суму спричиненої шкоди (у поліції є схеми занижувати вартість вкраденого майна громадян) таки правопорушення залишаться за межами статистики, якою визначається не тільки рівень злочинності, але й рівень розкриття злочинів. У даному випадку не розкриття. Тобто, всі крадіжки до 3028 грн. (і більше за схемою), які раніше могли вважатися нерозкритими «висяками», стали автоматично для статистики «НУЛЕМ»! Це у свою чергу, підвищує вірогідність отримання позачергових звань, підвищення за посадою, отримання премій, зняття дисциплінарних покарань та інші заохочення. І це все не за сумлінну службу та професійні дії щодо розкриття злочинів, а лише через політичну корупцію вищого органу законодавчої влади.    

Наше ГО запропонувало ВР України та гаранту, внести об’єктивні зміни (на наш погляд) до ст. 51 КУпАП, ч. 1 та ч. 4 ст. 185 КК України, та визначити рівні матеріальної шкоди спричиненої потерпілим, через вчинення кримінальних правопорушень відносно них. 

Скан пропозицій додається (додатки № 5)

На наш погляд, приблизно такі зміни були б набагато більше справедливими та відповідали діючому законодавству, а не були «пільгами» для корупціонерів не-до-поліцейських, для позбавлення їх втрати часу на розкриття недоцільних для них кримінальних правопорушень, що надало їм можливість займатися більш доцільним вирішенням питань у кримінальних провадженнях за «прокурорськими поняттями».

Не здивуюся, якщо стане відомо про те, що у ВзРаду занесли хабарі «від мвс» та «нп» для прийняття цього, так званого закону.

Внутрішні орки продовжують знищувати України, правильніше їх називають хлопці на фронті, але це «визначення», я не можу тут використати!  

Голова ГО Олег Мартиненко

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток № 1

Додаток № 2

Додаток № 3

Додаток № 4

Додадаток № 5 на 3 аркушах.

 

 

Категорія: Україна та світ | Переглядів: 230 | Додав: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар
«  Грудень 2024  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Чи довіряєте Ви владі?
Всього відповідей: 113